nedjelja, 16. listopada 2011.

Jesu li Facebook ID kartice u našu budućnost?

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/V-84zrLVit8/:
photo1

Facebook je podnio zahtjev za žig o korištenju "Facebook" na ​​vizitke, a više zanimljivo, "ne-magnetski kodiranim" osobne iskaznice, između ostalog. Ako odobrena žiga će štititi koristeći riječi Facebook u određenom formatu, nije bilo stvarne izuma.

Pa što ako Facebook samo želi da se zaustavi ljudi iz izrade lažnih Facebook vizitke? Pa, čini se kao što je ovaj znak bi se pokriti da se i cijeli mnogo više, uključujući "posjetnica i osobna iskaznica dizajn usluge", "tiskarske usluge" i zlokobne, "olakšavanje društvene i poslovne mreže kroz pružanje podataka za korištenje na vlastitu poslovne i osobne iskaznice. "

Također izgleda kao zaštitni znak će pokriti QR koda i NFC / RFID se koristi - što raditi kroz magnetske indukcije, a ne navedenih magnetsko kodiranje - poput prisutnosti kartice i photobooths dozvoljeno da ste za upload i oznake fotografije u F8 (vidi lijevo).

Lako je zamisliti neku vrstu master plan gdje Facebook Facebook bi korisnicima jeftini fizički ID koji bi mogli biti čitati pametnih čitatelja i koristi se za različite praktične svrhe. Kad su ga pitali, ljudi upoznati s Facebooka stvar nije imala pojma o tome da li je to bilo zapravo u radovima. To je također nejasno koliko često tvrtke kao što su Facebook žiga nešto, a zatim zapravo ne iskoristiti žiga.

Ako Facebook su se razvijati neke vrste fizičke ID sustav, to će biti velik za marketing i iznimno praktičan, Zamislite ide na koncerte ili filmova, kupuju ulaznice preko Facebooka i swiping kroz ključu osobnu iskaznicu.

Tako će se Facebook igrati veću ulogu u tome kako smo uspjeli u našim offline identitet u budućnosti? Pa ideja nije tako neostvarivo - Nakon svega, Facebook je već najdominantniji identitet sustava na Internetu.

Slika putem: Gsharma


Tvrtka: Facebook
Web stranica: facebook.com
Pokretanje Datum: 2 siječanj 2004
Financiranje: $ 2.34B

Facebook je najveći svjetski društvene mreže, s više od 500 mi

Nema komentara:

Objavi komentar