nedjelja, 16. listopada 2011.

Gledaj me razgovarati s mojim iPhone 4S (Siri Demo)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/MxSS2gG0m-o/:
siri demo

Ako je iPhone 4S ima jedan stajanje lice, to je Siri osobnog asistenta . Pitate Siri učiniti stvari govoreći da ga, i to može nazvati bilo tko u svoj popis kontakata, pošaljite ih tekstualnu poruku ili e-mail, postaviti sastanak, igrati pjesmu, postavite podsjetnik za sebe, dobiti upute, ili samo postaviti pitanje. To je razgovor starter u više od jednog načina. Siri je vrsta značajka koja čini želite bič svoj ​​telefon pokazati prijatelja ili ukupno stranac.

John Biggs i ja pokrivena Siri u jučerašnjoj Fly or Die epizoda na iPhone 4S, ali sam snimao ovaj dodatni video ide u više dubine. To je samo bolje vidjeti Siri u akciji da se čitati o tome. Siri nije savršen. Ponekad se radi u mreži pitanja, pokupi pozadinske buke, ili dobiva krivo pitanje, jer vaš instinkt je da počnete govoriti prije nego što je spremna. Ali, to je najimpresivnija glas-računalo sučelje vani sada.

U demo gore navedene, ja postaviti podsjetnik za pokupiti cvijeće za moju ženu (obavijest kasnije pojavio se na moj telefon u određeno vrijeme), diktirati bilješke, pronaći park u blizini na karti, i postaviti sastanak s Biggs. Kada postavite sastanak, Siri i šalje e-mail na druge osobe i stavlja ga na kalendaru. Ja smatram da posebno impresivan, jer je to slučaj u kojem govori da Siri traje toliko manje vremena nego radi onih akcije sebe.


Tvrtka:

Nema komentara:

Objavi komentar