nedjelja, 16. listopada 2011.

Deset savjeta o tome kako raditi sa svojim Upravni odbor

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WpZF62lrjTA/:
len_jordan

Bilješka urednika: Ovaj gost post je napisao Len Jordana, koji je venture partner u Madrona Venture Grupe i trenutno drži odborima u tvrtkama kao što su Cedexis, MaxPoint Interactive, Zapd, Control4 DSIQ, Medio i Wetpaint.

Kad god sam investirati u novu tvrtku, šaljem predsjednik moje uobičajeno e-mail sa savjetima o tome kako raditi sa svojim novim odbora. Sam proveo 24 godina u softverskoj industriji, uključujući održavanje operativnog uloge na tri ranoj fazi softverske tvrtke i odborima na 12 startups-pa sam pomislio moj "Top 10" liste na brigu i hranjenje članova odbora može biti korisno drugih izvršnih direktora i izvršnih kao dobro.

Dakle, bez dodatnih teškoća, ovdje je:

1. Imati plan, i dobiti cijelu svoju tvrtku i odbora za razumijevanje i potporu.

Poslovnog plana poduzeća i strategija je karta gdje idemo. Plan gotovo sigurno će se promijeniti, ali je najbolji CEO zadržati sve informirani o tome gdje smo rekli idemo, gdje smo trenutno događa, i zašto smo promijenili planove ako mi.

Plan ne bi trebao biti da je komplicirano. Previše poslovnih planova korištenja višesložan pridjeva i priloga, plan bi trebao biti jednostavan, čak i ako proizvodi su komplicirane. Bit poslovni plan bi trebao biti jednostavan dovoljno za šest godina za čitanje i razumijevanje.

Trebali bismo dogovoriti o planu koji opisuje naš cilj kupaca, proizvoda tvrtke, i natjecanje. Ovaj plan obavještava proizvoda plan (uključujući i vremenski i zapošljavanje zahtjeve, kao što je koliko ljudi vam je potrebno za izgradnju, tržište i prodaju proizvoda) i P & L (prihoda, rashoda i neto prihoda) razvrstane po mjesec i tromjesečje i R & D, prodaja i marketing i opće-i-administrativni troškovi. Prodaja i marketing plana ide s tim, uključujući i proizvod i cijena modela.

Prednost je da odobri iznad i zatim ostati izvan CEO način-mogućnost
cijena Vaše vrijeme je nevjerojatno visoka.

2. Recite nam ako je plan promjena za "male razloga".

Većina planova za promjenu taktičkih razloga - npr. proizvod je ranije / kasnije nego što se očekivalo. Ili kupci su usvajanjem / potražnja ranije / kasnije od planiranog. Sviđa mi se proces u kojem, ako je plan smjene, direktor preventivno Prigušivač ulaganja / trošenje bez pitanja. Na primjer: Recite nam što razina poslovne napretka / metrike (npr. preuzimanja, instalira, korištenje, suđenja, rezervacije, ugovori zatvorena, itd.) želite vidjeti da se osjećaju dobro o trošenju na plan (ili ispod nje, ako je potrebno), čak i ako smo još uvijek nisu sigurni iznad prihoda tijekom tekućeg razdoblja.

Isto tako, na kojem stupnju napretka iznad plana bi želite uložiti više agresivno i što je ključni ulaganja (proizvodi, prodaje i marketinga unajmljuje) će vas učiniti? Nakon što je cijeli plan i potencijalne dogovorili ispred vremena čini puno lakše za vas učiniti vaš posao i za nas ostati zabit. Planovi ne moraju biti savršen, a mijenjaju, pogotovo u startupima.

3. Recite nam ako je plan mijenja puno za "velike razloga".

Ponekad je potrebno promijeniti planove za strateških razloga. Najbolji direktori stalno testiranje i retesting njihove osnovne hipoteze. Je li još uvijek temeljni problem smo rješavanje, odnosno tržišne mogućnosti smo adresiranje? Jesmo li još uvijek provodi pravi proizvod? Smo u prodaji na pravo kupcima? Jesu li načine na koje se prodaje i marketinga pravo za tržište i proizvod? Jesmo li mi kao konkurentna kao što smo mislili? Je li naš tim kao dobar kao što smo se nadali?

Biti direktor je teško, jer morate imati uvjerenje i opredjeljenje za određenu strategiju, ali morate stalno izazov pretpostavke Unde

Nema komentara:

Objavi komentar