nedjelja, 23. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Kako ući Privatni svemirskoj industriji kao inženjer?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/d3d8KrOAhxk/ask-slashdot-how-to-enter-private-space-industry-as-an-engineer:


Prvi put prihvatio podnositelja CtownNighrider piše: "Ja sam u moj stariji godinu dana u srednjoj školi trenutno u selektivnom programu za buduće inženjere. Uvijek sam bio dobar učenik, a osjećam se kao da mogu dobiti u većini dobre škole (MIT je dugo pucao, ali RPI nije). Planiram na proučavanje Aerospace Engineering (najvjerojatnije dobiti dva glavna s mehaničkim) na faksu, a radi za tvrtku kao što je SpaceX kad sam diplomirao. Volio bih kakav savjet bilo tko može ponuditi za moje koledž pretraživanje ili biti inženjer u cjelini. živim u upstate NY i ne žele putovati daleko super, ja razmišljam o 5 sati radijus. Imam RPI medalja, tako da je jedan od mojih najboljih izbora i MIT je moj dugo pucao, ali ja ' m imaju tvrd vrijeme figuring out ono što su škole vrijedi primjenom previše. Akademici dolaze prvi ruke dolje pa muško / ženski omjer party sceni nisu previše važne. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.

Nema komentara:

Objavi komentar