utorak, 11. listopada 2011.

Igrani: spavaće sobe, stanovi, i piletina farmi: gdje je najbolji svjetski indie igre dobili su

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/J8VsrjCFmX0/bedrooms-boardrooms-and-chicken-farms-where-the-worlds-best-indie-games-get-made.ars:

Kad god sam posjet programer, ja uvijek pitati za turneju. Igre nisu htjeli u postojanje, stvarni ljudi koji visiti u stvarnom mjestima stvaraju naslova ćemo igrati, a ja sam htio vidjeti gdje se to dogodi. Nažalost, zgrada ured sve počelo kako bi se uklapale zajedno. Oni su često tamne prostore, često smo pokriveni akcijskih figura i drugih dijelova monstrum prolazna pojava, i često ćete vidjeti neke tužne vreću za spavanje razvijen pod stol.

Ali što ako ste mali odijelo koje ne mogu priuštiti fancy poslovnog tornja, gdje ste stvorili svoj ​​sljedeći remek-djelo? Sam kontaktirao neovisna igra studija da sam poštovanje i pitao ih da se nekoliko minuta i kameru i pokazuju svoje radne prostore. Neki su bili oduševljeni, drugi su bili neodlučni, a mnogi se činilo gotovo stidi, svi su pretpostavljali da svi ostali bolje je prostor u kojem za stvaranje igre.

To je glup strah, ipak, nitko sudaca bendova po veličini garaže iz kojih su se pojavili. Više tuku-up radni prostor, više inspirational priče o uspjehu. To možete učiniti veliko djelo bilo gdje, čak i ako ste održavanju pčela, stavljanjem u earplugs utopiti se zvuk kokoši, ili provjeriti da li tipkovnica nema vidljivih slova.

Neka je istražiti gdje je (indie) igre su u razvojni vlastitih riječi.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar