utorak, 21. lipnja 2011.

Više korisnici shunning Facebook

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/s3lxO1Ja3uo/More-Users-Are-Shunning-Facebook:
Hugh Pickens piše piše: "Blake snijeg piše da dokazi upućuju na to da je mali, ali sve veći broj korisnika - barem u Sjevernoj Americi, gdje se Facebook koristiti posebno zasićenih - može biti shunning mjesto s Facebook gubi gotovo 6 milijuna korisnika, od pada 155200000 početkom svibnja do 149,4 milijuna na kraju mjeseca, po prvi put u SAD izgubio korisnika u posljednjih godinu dana. Neki korisnici se žale oni troše toliko vremena na Facebooku da su oni kratkog mijenjaju ostatak svojim životima. "sam shvatio da neću se osvrnuti kao starac i želju sam proveo više vremena na Facebooku," kaže David Cole, IT menadžer iz Bostona, dodajući kako vjeruje da popularne društvene mreže-stranicama koristan alat, ali ne i zamjena za ono što on naziva "realbook" iskustva. Kip Krieger, student iz Virginije, kaže da Facebook je postao predvidljiv. "To je stvarno dobivši na mjestu gdje znam ljepušan velik dio onoga što moji prijatelji su idući u post. Oni su obično samo napisati istu stvar iznova i iznova, a ja sam uzimajući bolestan od toga. "Još uvijek postoji puno više zadovoljnih korisnika Facebooka nego nezadovoljan one, tako da su Facebook shunners maleni manjina ili dio rastući trend?" Nakon što je da je veza s drugima je jako moćna stvar ", kaže Toby Bushman koji su se osjećali toliko pritiska da je odlučila za promociju Facebook i je drago da jest." To čini da se osjećam kao da sam dio nečeg većeg i velika nego samo moj život kao boravak-at-home mama. ""

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar