subota, 30. travnja 2011.

Pitajte Slashdot: najbolji mali-Footprint Moderna Browser?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Annirak piše: "Ja sam nedavno počeo isplaćuje stažiranje u tvrtki koja se širi brže od svojih IT odjela mogu dostaviti novi hardver. Kao posljedica toga, bio sam izdao P4 2.4GHz s 512 MB RAM-a. Trenutno, ja sam koristeći Firefox 4, ali ne mogu naći da ga se jede previše moje ograničenom RAM-a. Ja bih radije ne odustati od neke modernije sučelje značajke koje se nude tekuće verzije Firefox i krom, ali mi treba manji otisak . Koji su ostali preglednici su vani koji bi mogli pomoći očuvanju resursa mene? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar