subota, 30. travnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolje rješenje za backup mreži više računala?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/29/ask-engadget-best-network-backup-solution-for-multiple-computer/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Steve, koji izgleda kao da se dokazuje College Stereotip krivo u velikom način. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja sam student, a mi smo ažuriranje naš intranet / mrežnim mogućnostima na moj bratstva. Jedna od ideja je stvoriti mrežu pogon za sigurnosne kopije za svakog člana koji žive u kući. Već smo mrežni pogon dostupan svima u žičanu ( oko 40 ljudi putem Ethernet kabela), tako sirovi skladištenje i infrastruktura je tu. Što je dobar backup softver koji je cross-platforma (Mac i Windows) i besplatni ili relativno jeftini? Štoviše, nakon sigurnosna kopija softver je na mjestu, što korake treba poduzeti kako bi se osigurala sigurnost svakog člana podataka? Hvala! "
Bilo koji softver junkies (ili Frat administratori) vani skrbi zvoniti u? Čini se kao zajednički problem, zapravo, a mi smo više nego sigurni da će netko držati na 4,0 GPA da ima odgovor. Bacanje vasi u komentarima ispod.

Pitajte Engadget: mrežno rješenje za backup više računala? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, travanj 29, 2011 22:32:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar