subota, 5. veljače 2011.

Hong Kong gadget buvljak: eksplozija iz prošlosti

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2011/02/04/hong-kong-gadget-flea-market-a-blast-from-the-past/:
Ako ste vidjeli našu Hong Kong lice od neko vrijeme natrag, onda bi već čuli za moj omiljeni gadget svratište Sham Shui Po. Slučajno, moj post leta šetnja u okrugu, rekao je jučer podudara s Apliu Streetu Kineska Nova Godina buha na tržištu, na kojemu se nalaze mnoge stavke kao što su berba žada figure, slike, nakit, video kaseta, gramofonskih ploča, itd. Naravno, ono što stvarno je uhvaćen moj pažnja su stari naprava koja doslovno su nagomilano duž ulice, i sa samo HK $ 30 (US $ 3,85), možete lako mogao pokupiti stari klasik, kao što su Sony Clie, HP iPAQ, WonderSwan boja, originalni Game Boy, MiniDisc igrač, ili čak odgovarajuće old school laptop ili kameru. Hell, čak i neki tip je imao par Nintendo Micro Systems VS (Donkey Kong hokej i boks)!

Uhvatiti? Pa, bilo je očito nikakvo jamstvo za te stara vremena, plus slomljena ekranima ili nedostatak kompatibilna baterija za neke značilo da je većina su više prikladan kao kolekcionarstvo. Bez obzira na to, mi je uzeo šest dolara kockati sa Sony Clie PEG-NR70 Palm PDA s docking stanice i bum! Ona radi! Pa, osim za bateriju koja traje samo sat vremena, ali ja ću shvatiti nešto.

Hong Kong gadget buvljak: eksplozija iz prošlosti prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 4. veljače 2011 20:51:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar