subota, 1. siječnja 2011.

Android SMS poruke s prekidima zastranili

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/sysKMTioTBo/story01.htm:
theodp piše: "Izvještaji iz Engadget i drugi sugeriraju da je Tiger Woods i Brett Favre moć ištanje to izbjeći android za sada. Čini Android je zadani tekst poruka app još uvijek ima užasno tekstualne poruke greške koja može da se povremeno slati tekstove na krivu osobu. ' To je meni otkucava off poput nijedne druge tehnologije glitch koji sam doživio u posljednjih nekoliko godina ", glasi jedan nesretan kamperski post na poduži Pomoć Forum thread otvoren 16. ožujka. 'Ako je banka položen moje paycheck u tuđi korisnički račun ne bih naglasiti toliko jer sam se uvijek mogu dobiti novac natrag. Kako dovraga da li vi uzeti riječi natrag? "Oh, žao vam je šef da bi saznali da mislim da si idiot, ja još uvijek mogu zadržati svoj posao, ugoditi ugoditi ugoditi?" 'Preko na Google Code, broj 9392 - SMS povremeno se šalju krivu i naizgled slučajnim kontakt - nosi prioritet' Medium ', iako je 600 + komentara, te je glumio od 3600 + ljudi ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




1 komentar:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši