nedjelja, 28. kolovoza 2011.

Social Network Paradox

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g3KlacRt2LQ/:
6078046193_ca2a1d1b0c_o

Napomena urednika: Nina Khosla je dizajner i osnivač Teethie , socijalne blogging pokretanje usmjerena na izgradnju na temelju interesa zajednice. Možete pratiti njezin @ ninakix .

Tijekom godina, je bilo radikalnu promjenu u načinu na koji smo u interakciji s našim mrežama prijateljima online. Nekada je to bilo da smo imali nekoliko naših prijatelja (online ili offline prijatelji) na usluge, dopuštajući nam da povezivanje s prijateljima putem interneta i vidjeti što su njihove aktivnosti bile. Gdje Internet naviknut biti nešto zastrašujuće svijet pun stranaca, smo odjednom imali prijateljski sidra istražiti da svijet. Naravno, većina naših prijatelja nisu online, ili barem ne koriste iste usluge, ali poznavanje je umirujuce i sposobnost da se vidi što nekoliko naših prijatelja su bili radi nas mogu pronaći novi sadržaj i nove prijatelje.

Mi se zaljubio u mjesta koja su nam se osjećaju kao da su ljudi vani koji su slični nama, koji smo se govori i imaju zajedničkog iskustva s. Ali onda, neke od tih mreža - Facebook i Twitter posebno - počeo rasti eksplozivno. Facebook omogućio kulturne norme korištenja svojih usluga na "prijatelj" svi smo znali. Odjednom smo imali tone naših prijatelja svugdje smo išli. Uz razmjenu iskustva on-line prostorima s nekoliko prijatelja, logika bi diktirati da što više naših prijatelja on-line bi to iskustvo bogatiji. Ali to nije ono što se dogodilo.

Umjesto toga, tu je novi trend događa: Mi ne stvarno plaćati pozornost na naše prijatelje smo spojeni na internetu. Uzmite Twitter, na primjer. Twitter koristi se veliko mjesto za mnoge rane usvojitelje govoriti tech. Nije bilo tako davno da su malo dovoljno ljudi na Twitter da bi mogao pročitati svaki cvrkut u potok.

No, kao i mreže počeo da postane gušća, a ljudi su otkrili više ljudi su poznavali i voljeli na Twitter, počeli su nakon stotine ljudi, i čitanje sve one tweets postao nemoguć. To je takva činjenica života da se cijeli tvrtke temelji se na pretpostavci da imate previše prijatelja na Facebook i Twitter da stvarno obratite pozornost na ono što oni govore.

Na primjer, Flipboard, između ostalog, ističe svoje sposobnosti podijeliti s vama najbolje od vaših prijatelja Twitter i Facebook postove. Te tvrtke, pa čak i Facebook News Feed inteligencije, pomažu nam nositi se s odspojite smo s našim prijateljima, jer naše povezanosti, they're razvrstavanje kroz potop informacija ovog proširena mreža stvorena za nas.

U tome leži paradoks društvenih mreža koje nitko ne želi priznati: kao veličina mreže povećava, naša sposobnost da se socijalne smanjuje.

Kao i sve drugo, mreže i informacija teče kroz njih slijede zakone ponude i potražnje. Kako je broj bitova, fotografije i linkove koji dolaze nad tim mrežama porastao, svaki od tih neprimjetno počeo pad vrijednosti.

Možda to objašnjava uzbuđenja na nove proizvode. Kada manja posada ljudi koji su pomoću alata kao što su četvorinast, možemo pratiti od naših prijatelja i lokacije gdje se nalazi. Na manjem opsegu, znajući ove informacije i biti u mogućnosti za očekivati ​​da drugi također su ga vidjeli da nas sve se na mala tajna, ona je rano koristiti Twitter osjeća nešto čarobno. No, kao i broj prijatelja počinje rasti, osobito u tom magija Dunbar broj od 150-čarolija počinje istrošiti. Na ovoj razini, mi jednostavno ne može lako pratiti sve. Kada se naš broj priključaka penje iznad 150 sve postaje jednostavno komentara, kao pravi razgovori porez naše

Nema komentara:

Objavi komentar