nedjelja, 28. kolovoza 2011.

Bias rasvjeta i vaše računalo monitor: 13 dolara za ugodniji igranje

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hXoOTNQZUg0/bias-lighting.ars:

Teško je gledati u monitor računala za sata nakon tamne, s ostatkom svjetla isključen u vašem domu ili uredu. Ipak, to je koliko je od nas igraju igre, ja osobno uključeni. Kada je Antec ponudio poslati soundscience Halo 6 LED rasvjeta pristranost kit , što je službeni naziv dugo-sam imao ništa za izgubiti. Ako to nije posao, mogao sam napisati kratku, snarky nakon što je odbijen kao podvala. Ako je to posao, moje oči će biti ugodniji.

$ 13 proizvoda došao u mali okvir, a to je manje od minute instalirati. Možete jednostavno ukloniti samoljepljivom trakom od 14,5 inča LED rasvjeta, pridaju stražnjoj strani monitora i spojite kabel na prazan USB priključak. Traka lit up, sjeo sam i započeo epske šest sati igranja sjednice za moju Deus Ex: Human Revolution pregled.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar