nedjelja, 28. kolovoza 2011.

HealthTech FAIL: Lekcije za poduzetnike iz zdravstvenih startups Gone nakrivo

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA8lowyYbz0/:
Train Wreck

Bilješka urednika: Ovaj gost post je napisao Dave Chase, predsjednik Uprave Avado.com , pacijent odnos društva za upravljanje koja je bila TechCrunch poremetiti finalista . Prethodno je bio konzultant za upravljanje za naglasak na zdravstvene prakse savjetovanja do 25 bolnica, a bio je osnivač Microsofta zdravlja poslovanja. Možete ga pratiti na Twitteru @ chasedave .

Healthtech je sve veći sektora, ali od 1 milijarde dolara bazen BO izlio u startupima tijekom prošle godine, zdravstveni tvrtki samo dobili oko 3 posto te ukupno. Nije mnogo healthtech startups su bili u mogućnosti osigurati te velike venture rundi, međutim, prošli tjedan sam istaknuo jedan healthtech tvrtka koja izgleda kao da se to pravo: Zocdoc, koji je podigao 50 milijuna dolara krugu od DST ranije ovog mjeseca, i ponudio nekoliko takeaways za startups žele naučiti iz Zocdoc iskustvo. ( Check out post ovdje .

Kao navedeni pothvat brojeve od Rip je nakon show, mnoge početnike stvarno nije pokazao istu mudrost Zocdoc je pokazala, što je dovelo do većeg broja kvarova healthtech u posljednjih nekoliko godina. Jedna nedavna studija posebno ističe ovog fenomena. Nakon intervjuiranja 110 digitalnih zdravlje poduzetnika, RockHealth nedavno izdao rezultati studije pokazuju odspojite između tvrtki koje su zapravo dobivanje financiranja i mnogi koji su došli do prazan.

Ovaj odspojite baca svjetlo na zašto toliko healthtech tvrtke nisu uspjele izvršiti utjecaj, ili su morali proći značajne osovina u cilju da opstane. U nastavku ćete naći neke od najboljih uzroka healthtech pokretanja neuspjeha:

Nedostatak posebnim naglaskom ili Usvajanje točka

To je dobro dokumentirano da nedostatak fokus ubija startupima jesu li u zdravstvu ili ne, ali to je posebno rasprostranjen u zdravstvu. Zdravstvene industrije pati od obilja boli bodova i nalazi se u ozbiljnim potrebna poremećaja, tako da je primamljiva za nove startupima pokušati riješiti ih sve da bi najveći utjecaj. Međutim, ove startupima ignoriraju stara izreka o tome kako jesti slon - jedan ugriz na vrijeme. Previše startups su biting off više nego što može žvakati. To je najbolje da odaberete jednu veliku bol upućuju na adresu i ide s njom.

Očekivani potrošači platiti

Uz iznimku programi mršavljenja, nema mnogo primjera potrošača plaćanja izravno zdravstvene usluge. Tijekom vremena, to će se vjerojatno promijeniti jer više teret troškova u zdravstvu dobiva pomaknut za potrošače kao što je istaknuto u Dijelu II serije Healthcare Poremećaj (vidi linkove ispod). Međutim, ja bih biti vrlo oprezni o bilo koji posao očekuje da potrošači plaćaju u kratkoročnom razdoblju.

Očekivani potrošača da unesete puno informacija

Iako vjerujem da je veći razlog zašto Google Health nije uspio , očekujući potrošača da unesete podatke je jedan od velikih čimbenika u zašto osobne zdravstvene evidencije (PHR) nisu uspjele dobiti smislene vlak. Većina PHRs osloniti na pojedinačnim unosom podataka i malo su spremni to učiniti.

Potrebna ogromne količine novca

To obično događa u balonu razdoblja u kojem je bilo velika vizija i pjenušavim financiranja tržišta bacio ogromne svote novca. U konačnici, oni nisu bili održivi koncesije.

Nema komentara:

Objavi komentar