četvrtak, 20. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Računalo Test Lab Set-Up Za kuću?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LIR5d9Lhpc4/ask-slashdot-computer-test-lab-set-up-for-home:
Anonimni čitatelj piše: "Jer dok sam bio igranje okolo sa računala sam imao laboratoriju doma test. Otkrio sam da je to veliki alat za učenje. Međutim, nisam uložio mnogo novca u nju u zadnje vrijeme i zbog starenja hardver ja ne mogu dobiti ono što želim od toga više. Dakle, modernizirati je u redu. Ja sam gledao u nekoliko oblak dobavljača za okvir mogu unajmiti za napraviti neki virtualizacije, ali to ne čini se da isplativo ili praktično. Koje su vaše misli na to? Što set-up Imate li kod kuće za krpanje? Jeste li gledali u domaćin rješenja za to? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar