nedjelja, 12. prosinca 2010.

Online Tvrtke praćenje pokretanje opt-out program

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AOgVePEqdkA/story01.htm:
storagedude piše "Ugroženi izgledi za tougher US online privatnost zakonodavstvo, pregršt prikupljanja podataka tvrtke imaju povezan zajedno kako bi stvorili dobrovoljni sustav za potrošače kako bi vidjeli koje informacije tvrtke imaju i isključiti kolačiće ili urediti prikupljenih podataka. Bolja Oglašavanje projekta Otvorena podatkovna Partnerstvo je dug put od održivo rješenje - rezultate praćenja i velika imena online tvrtke imaju tek da se prijavite na trud - ali to je ipak prvi pokušaj da se stavi sve to on-line praćenje podataka na jednom mjestu. Zajedno s Microsoft najava ovog tjedna da planira dodati učiniti-ne-track mehanizam IE9, čini se da FTC poziv za učiniti-ne-track sustav može se dobije neki vlak. Otvorena podatkovna Partnerstvo će biti posebno zanimljivo, kao potrošači će biti uzimajući dobar pogled na podatke prikupljene o njima. Bolja Oglašavanje već omogućuje potrošačima odustati od nekih ponašanja ciljanje oglasa, a oko 5% onih koji klikati kako biste saznali više zapravo odustati (PDF, slajd 5). Bit će zanimljivo vidjeti ako opt-out stopa promjene nakon potrošači vidjeti što je zapravo prikupljaju podaci. " Da bude jasno, oni ne govore da će prestati prikupljanje podataka. Oni ću samo učiniti ga dostupnim korisnicima i neka ljudi odluče iz uzimajući oglase na temelju informacija, ili jednostavno maknuti sve što im ne žele dijeliti.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar