subota, 22. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Radiation Detection za Tokio Resident?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6fjoOzCI0pA/ask-slashdot-radiation-detection-for-tokyo-resident:


Anonimni čitatelj piše: "Ja sam američki, koji živi u Tokiju. Priče počele popping up oko 'zračenje vruće točke" u Tokiju i okolici prefektura pa sam počeo brinuti. Živim na prvom katu moje zgrade i Pravo naš stroj za pranje rublja nalazi se žlijeb vani da je začepljen s kišom vode i blata, koji mi je posebno zabrinut jer su moja supruga i ja planiramo imati djecu uskoro. Očigledno nitko iz Vlade će doći provjeriti naš oluk pa osjećam potrebu da se stvari u svoje ruke. Ja sam apsolutno nijedan ideja pa sam molba ti dečki. Kakva zračenja detektor bih trebao dobiti? Geigerov brojač? Ako je mjera Gama zrake je li to dovoljno? Jesu li alfa i beta opasno previše? znam nitko nema sve odgovore u vezi zračenja, ali bilo koji savjet ti dečki mogli dati mi biti velike. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.

Nema komentara:

Objavi komentar