nedjelja, 30. listopada 2011.

Pitajte Slashdot: Najbolji EEPROM programer hobisti?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TkIZjdzNr9k/ask-slashdot-best-eeprom-programmer-for-a-hobbyists:


BigSes piše "Ja sam bio u industriji zabave popravak (video igre, Pinball, jukeboxovi, itd.) za više od deset godina, ali ste nedavno uzimali novu karijeru put. Još uvijek uvelike uživaju tinkering sa svim elektronike, i prikupiti mnogo arkada igre i fliper strojevi za moj dom. Uvijek sam imao pristup EEPROM / PROM / PIC / GAL programera na posao, ali nikada u vlasništvu jednog osobno. Ja sam nalaz je teško raditi u mojim izabranicima hobi bez, i naručivanje pre- programirano čipovi mogu se troškovi previsoki za neke projekte. Ja bih ljubav ako neki od vas stručnjaka ili drugih hobisti vani može preporučiti veliki programer koji podržava velik broj formata čip za mene koristiti. Htio bih da bude nešto USB, više moderan nego serijski ili paralelni port (obično ono što smo imali u stare dane), a po mogućnosti pod-$ 300, novi ili korišten. Ima tone od kineskog uvoza vrsta na eBayu, ali ja bih mrzim potrošiti $ 80 +, ako sam sam nesiguran u kvaliteti. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.

Nema komentara:

Objavi komentar