četvrtak, 16. lipnja 2011.

Open Source alternativa Dropbox?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ibvx_YJ3i5w/Open-Source-Alternative-To-Dropbox:
garry_g piše: "Dok je 'oblak' može biti jedan od glavnih buzzwords od Internet industrije, svatko u pitanju sigurnost i privatnost najvjerojatnije neće dirati sa 10-noga kolac. Dok sam kriv korištenja Dropbox za povremene pohranu podataka ili brzo sjedne na sliku s mojim android telefon, ja to bdjeti vanjska strana ne pohraniti ništa važno na tamo (ili inkriminirajuće), bez obzira na "privacy policy" može biti bio sam zadivljen. korisna alternativa što je tu da Dropbox na FOSS tržišta, što će omogućiti pristup i Windows / Linux kutije, ali i mobilni uređaji (posebno Android). Znam da postoje front-end dodati ons za Windows (i Linux alata, naravno), npr. za SVN, ali najvjerojatnije ne implementacijama za mobilnu uporabu koliko ja mogu reći ... I, naravno, pozadina bi trebao raditi na Linux box;) "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar