petak, 21. listopada 2011.

Poslovi Tražim uništiti Android

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0zv2SbBKJuw/jobs-wanted-to-destroy-android:
hype7 piše: "Jasno je da Steve Jobs nije bilo udaraca izvući iz intervjua za njegov predstojeći biografije. U najnovije izdanje iz knjige, ugostio više u AP," Isaacson je napisao da je modar Poslovi u siječnju 2010, kada HTC predstavio Android telefon da hvalio mnoge popularne značajke za iPhone. Apple tužio, i radna mjesta rekao Isaacson u psovka-laced dreka da Google akcije iznosila je "Grand Theft". ... "Ja ću uništiti Android, jer to je ukradeno proizvod. Ja sam spreman ići termonuklearna rat o tome. "... U kasnijim sastanku s Schmidta u Palo Alto, Kalifornija, caffe bar, Jobs je rekao Schmidtu da nije bio zainteresiran za rješavanje tužbi, knjige, kaže." Ne želim svoj novac. Ako vam ponuditi mi 5 milijarde dolara, neću to žele. Imam puno novca. Želim vam da prestanete koristiti naše ideje u android, to je sve ja želim. "Susret, Isaacson je napisao, riješeno ništa."

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar